غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

درباره ی من:

 

علاقه های من....

 

تک استادصدامحمدرضاشجریان     عشق آبی من فرهادمجیدی    مردخوش قلم مسعودلعلی

 

  

اسطوره ی قلبم ناصرحجازی             پسرخوش صدا,مرد آرزوهای خوب     سنگربان آبی ها مهدی رحمتی

استقلالی ها تودلم خعلی جا دارن البته استقلالی واقعی نه استقلالی نما مثل بعضی ها-عدد 4 و 13 و7 راخیلی دوس دارم! آدم های واقع بین را خعععععععلی دوس دارم!عاشق گل رز آبی ام.هر کسی رو که دوسش داشته باشم بهش رز آبی میدم!عاشق تمام رفیقامم چون همشون از دوستای مجازی گرفته تا همین بچه های کلاسمون همه شون بامرامندومن دیوانه وار دوسشون دارم و همیشه سعی کردم کمکشون کنم

 

 

 

تنفرات من....

پرسپولیس -رنگ قرمز-آبگوشت-آقای کیروش-از آدمای حسود و تقلیدکار متفرم!وهر کسی که قلب آدمایی که تو قلبم هستن را بشکنه ازش متنفررررررررررررررررررررم در حد لالیگااااا! 

 

یه حرف با شما:

امیدوارم لحظه های خوبی را سپری کنید! درضمن اگر من استقلالی ام دلیل نمیشه که با پرسپولیسی ها مشکل دارم و پرسپولیسی ها نباید اینجا بیان..!نه اصلا اینجوری نیست..!من فقط از علایقم گفتم همین زیاد بهتون بر نخوره..!ولی توهین هم نباید بکنید..!

 

 



نظرات شما عزیزان:

حورا
ساعت15:48---1 تير 1392
بد نیستم

تو خوفی
پاسخ:یعنی نمیدونی من خوبم یا نه یکی ندونه فکر میکنه صد ساله باهم حرف نزدیم.خخخخ


حورا
ساعت15:43---1 تير 1392
سلااااااااام

من اووووومدم
پاسخ:سیلوووووووووم خوش اومدی..!چطوره؟


tanha
ساعت13:26---1 تير 1392
سلام عزیزم مرسی که لینکم کردی وبهم سرزدی بازم بیاپیشم عزیزکم من هم لینکیدمت وبت خیلی نازه گلم خسته نباشی!!!

ترانه
ساعت1:10---24 خرداد 1392
منم اووومددددمممپاسخ:چه عجب خووو اومدییی

ستاره
ساعت9:31---23 خرداد 1392
بی شرف این سری که اومدی اصفهان اگه رز ابی نیاوردی نمیذارم بیای تو خونه مون.پاسخ:خخخخخ!برا تو قرمز میارم

ستاره
ساعت9:17---22 خرداد 1392
یه خبر دارم شاخات بزنه بیرون.ولی قول بده قهر نکنی.من پرپولیسی شدما.تبریک بگو بهم ههههههههههههههههههه پاسخ:کلاغه بهم گفته بود لنگی شدی!آخه آدم از یه تیم بالا جدولی میره طرفدار یه تیم ته جدولی میشه!؟؟؟لنگی شدنت مبارک!خخخخخخ

mohadese
ساعت13:32---20 خرداد 1392
slm doostam man taze ye webloge modeling zadam axe tamame modelhaye irani khareji bazigara va khanandeha tush hast hatman biya va axaro bebin motmaenam khoshet miyad
linket kardam rasti u ham link kon plz
tnx


غریبه
ساعت15:45---23 ارديبهشت 1392
سلام.وبلاگت عالیه.اگه خواستی منو بااسمGIRLICEبلینک.منتظرتم.نظرهم یادت نرهههههه[گل]

komeyl
ساعت14:25---18 ارديبهشت 1392
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری مخصوصا اهنگت.از شما دعوت میکنم به وبلاگم سری بزنین.ضرر نمیکنین.مطالب خیلی قشنگی داره

best.weblog.loxblog.comپاسخ:سلام مرسی الان میام


دو دوست مهربان
ساعت13:49---16 ارديبهشت 1392
از آبگوشت بدت میاد؟آخه چرا ؟

سارا
ساعت22:03---15 ارديبهشت 1392
سلام مخسی عسیسم نظر لطفته من با افتخار لینکتون کردم

افشین محمدی
ساعت12:49---14 ارديبهشت 1392
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز ..من مدیر سایت تبادل لینک اتوماتیک هستم خوشحال میشم با سایت شما تبادل لینک داشته باشم

ساعت15:59---3 ارديبهشت 1392
عزیزم عجب ادبیاتی دارید شما راستش وبت رو درست نخوندم با همون پست اول حالم گرفته شد استقلالی ها خیلی خوب هستند پرسپولیسی ها هم همینطور همه انسان هستند باید به هم دیگه احترام بزاریم باید زندگیمون توام با مهر و محبت باشه نه اینکه به یه تیم بچسبیم و جو گیر بشیم به خدا اینا اگر ببرند واسه شما سودی نداره البته نه اینکه اصلا سودی نداشته باشه بله منم خیلی خیلی خوشحال میشم وقتی که تیم مورد علاقه ام ببره خصوصا اگر با تیم خارجی بازی داشته باشه که دیگه هیچی شاید نتونم اینجا اصل منظورم رو برسونم فوتبال توی زندگیت باشه ولی حاشیه باشه وقتی که حاشیه باشه سرلوحه هات احترام به پدر و مادر مهرورزی نیکی کردن میشه بعد وقتی پای تی وی میشینی اونا هم با تیم تو همراه میشن از خوشحالی تو خوشحال میشن گلم من که تو رو نمی شناسم ولی سعی کن کمتر درگیر حاشیه ها باشی
پاسخ:حرف شما درسته ولی شما برو ببین من برا چی اینا را دوس دارم.به چه دلیلی دوسشون دارم اونوقت متوجه حرفام میشی
پاسخ:درضمن من که به کسی توهین نکردم.فقط علایقم را گفتم.همین!


هانی..
ساعت18:12---2 ارديبهشت 1392
وایییییی نگاری دمت گرم.. رمزش رو 136387 بزار باشه عجقم..
پاسخ:عشق منی تو.باشه میام وبت میگم


هانی....
ساعت17:27---28 فروردين 1392
من عاشق اون مرد خوش صدام که عکس جیگرشو گذاشتی توی وبت

[احسان خواجه امیری] و عاشق شمام هستیم نگار خانومپاسخ:داداش احسان منه دیگه!انقدر باشخصیته همه دوسش دارن.الهی فداش شم


دینا
ساعت10:13---23 فروردين 1392
بهترشد
پاسخ:قربون تو برم آجی!


farshad
ساعت8:49---23 فروردين 1392
salam abji. halet khoobe??? chand vaghte nayoomadi ba marefat??? chera enghad khodeto vase football aziat mikoni?? oonshab ke ss bakht be araba ba inke perspolisiam ashkam daroomad. be manam sar bezan abji. xoxo
پاسخ:من اشکم به خاطر نبود کاپیتان در اومد.حالا برو ببین که اس اس چقدر بزرگه که با یه باخت هنوزم تو آسیا اوله!هههههههه


دینا
ساعت14:38---21 فروردين 1392
سلام

اپم
پاسخ:اومدم نفسم.بدو در را باز کن


ساعت14:03---21 فروردين 1392
دست شمادردنکنه نگارخانم؟داشتیم؟بنده پرسپولیسی بیدما
پاسخ:ای خدا من چیکار کنم


سه شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, | 16:52 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 80818
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ